Bienvenue ,

L'ACROCH est heureux de vous accueillir sur son nouveau site !

Notre association s'occupe de la restauration du château médiéval de Rochefort-en-Valdaine (XIe siècle),de la chapelle saint blaise en partenariat avec la mairie et y organise des évènements divers (expositions, concerts,...) tout au long de l'année.

Bonne visite!

We are happy to welcome you to our new site.

ACROCH is a group of enthusiastic volunteers who have devoted 20 years to restoring the medieval Castle at Rochefort en Valdaine (dating from the 11th Century) and the Saint Blaise Chapel. This work has been done in partnership with the municipal council of Rochefort en Valdaine. We organise exhibitions, concerts, festivities and other events throughout the year.

Enjoy your visit.

L'ensemble vocal Ripitiki se produira

le Dimanche 15 octobre 2017

Chapelle Saint Blaise